miercuri, 3 decembrie 2008

O imbratisare= doua zambete














Multumesc Victoriei Antropov pentru fotografii:)

Si cum o sa ma folosesc si de aceasta data de zicala "niciodata nu e prea tarziu", o sa va povestesc astazi despre calatoria mea ..cu imbratisari...de la Teatrul National Bucuresti- Mall Vitan- Parc Unirea.
A fost o initiativa www.lumebuna.ro si eu am aflat de program de la Mihail Musat cu ocazia Forumului National al Tinerilor de la Oradea.
Un rol foarte important l-a avut David Nagy. El a reusit sa mobilizeze cele aproape 30 de orase din tara. David, ai facut o treaba fantastica!

Asa....ne-am strans o multime de voluntari ( nu credeam sa fie asa de multi) in fata TNB-ului. Acolo am facut grupuri si grupulete, am scris pancarde cu "Free hugs" sau " Imbratisari gratuite", am dat interviuri si ne-am lasat "pozati" de oamnii care au venit sa scrie in presa despre noi. Nice! Apoi ne-am imprastiat: un grup la Universitate, unul la Mall Plazza, unul in Parc Cismigiu, unul La Unirea....

Grupul meu a merg la Mall Vitan. Am mers pe jos de la TNB pana la Piata Unirii de unde am luat autobusul. Pe drum....nu am stat degeaba....cu cartoanele noastre pe care scria ca dam o imbratisare gratis oricui doreste....ofeream calde si stranse imbratisari tuturor trecatorilor.

Ne-a intrebat o doamna scrobita daca nu vrem doua palme....
In rest, am primit multumiri, urari de bine si laude. E atat de placut sentimentul ...sa vezi ca dupa imbratisarea pe care ai oferit-o, persoana aceea e cu zambetul pe buze..

La Mall Vitan ne-a pierit entuziasmul. Nenea paznic nu ne-a lasa t sa intam, mai mult, a sunat dupa intariri...asa ca am plecat cu coada intre picioare.
Ne-am oprin in Parcul Unirea unde erau niste domni politisti pe care i-am imbratisat cu dor:)
Batrani, tineri, iubiti si iubite..nu a scapat nimeni de imbratisarile noastre.
Intr-adevar, o imbratisare =doua zambete!
( Fac rost de fotografii cat mai curand si le voi posta sa vedeti si voi cat de minunat a fost).

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hey! Apreciez mult dedicarea ta in campania free hugs si in lumea dezvoltarii personale! Bine ai venit in echipa! Haide sa facem lumea mai buna prin prezenta noastra! Haide sa construim ceva remarcabil pentru ca suntem remarcabili!

Alex Tita
http://blog.alextita.com
**SECRET** ComunitateA Pt Dezvoltare Personala

Anonim spunea...

asa este

Victoria Baltag spunea...

Tita:
Buna
Multumesc pentru aprecieri. Si tu ai initiative nobile, cu alte cuvinte felicitari tie, mai mult decat mie, ca voi ati facut mult mai mult decat mine.