vineri, 6 august 2010

Sutton Parc








La jumatate de ora de mers cu trenul din Birmingham (trei lire dus intors cu carnet de student) se afla unul dintre cele mai mari parcuri din Europa: Sutton Park. Nu va ganditi ca arata ca parcurile romanesti. Nu este nici ca Herastraul - plin de flori, monumente si drumuri pavate, nici ca legendarul Copou - care arata mai degraba ca o gradina englezeasca decat ca un parc. Sutton este de fapt o rezervatie naturala, intins pe 2400 de acri. Arbori de toate speciile (ma gandeam ca poate numai profesorul meu de geografie, Dan Toderas ar putea sa le stie pe toate), iepuri si veverite la tot pasul, campii intinse, cai salbatici,fluturi, pasari, vaci salbatice, lacuri, rauri, e ca intr-o padure! Tot aici gasesti si un restaurant cu manacaruri de tot felul...vanat si alte cele:) iar inspre marginea parcului s-a amenajat un teren de golf.

Doua zile iti trebuiesc sa-l cuprinzi cu totul!

Aici vin tot felul de oameni; nu este voie sa faci gratar, dar poti sa stai la soare pe o paturica,sa joci forbal, tenis sau ce mai vrei:) De asemenea poti sa organizezi o iesire la iarba verde cu picnic, foarte romantica :p

Am vazut liceieni care se plimbau aici dupa ore (cei mai multi indragostiti), stapani care-si scoteau la aer cainii, pariniti cu copiii si bicicletele lor, tineri cu masini scumpe, etc.

Intr-o parte a parcului am auzit niste strigate ciudate, ca niste incantatii. Apropiindu-ma, am intrezarit printre copaci doua siluete in vesminte lunigi, negre, ca de calugar, miscandu-se ca intr-un fel de dans si strigand, adica... cantand de mama focului. Nu am avut curaj sa ma apropii mai mult, ba chair mi s-a facut frica si am zbughit-o mai departe.

mai multe informatii despre parc si mai multe fotografii aici

Niciun comentariu: