luni, 24 decembrie 2012

Roma

 :)

Iata-ma-s si pe meleaguri italiene! Toate la timpul lor as zice: si clar ca a venit vremea pentru vechea si legendara capitala a Italiei!

Roma e mensa. Nu-ti ajunge o luna de zile sa vizitezi tot. E un oras in oras (daca mai pun si Vaticanul).
Pacat ca am stat atat de putin, dar musai vreau sa ma reintorc special pentru cumparaturi: au cele mai bune linii vestimentare si mai mult decat atat, au marimea mea! In Londra nu-mi gasesc niciodata imbracaminte (de incaltaminte nici ca mai vorbesc!) pe masura.



Nu o sa scriu despre ce monumente poti vizita la Roma. Ca le gasesti usor pe google, nu-i asa? O sa vorbesc despre ceea ce am vazut acolo, altceva decat impresionanta arhitectura romana! Asadar, Roma e plina de cladiri vechi, somptuoase, incomparabile cu nimic altceva. Roma e Roma! Strazile sunt inguste, mai toate au pavaj (in special in centru) si este farte greu pentru doamne sa mearga cu pantofi cu toc, hehe:)
Cu toate acestea, damele sunt foarte stilat imbracte, tinutele dand tonul in intreaga Europa!




Moda si mancarea stau aici cot la cot (desi in genere, mancarea nu e un prieten bun al modei). Nu degeaba se spune ca bucatele italiene sunt unele dintre cele mai bune din lume. Eu am mancat la IL Chianti, un restaurant traditional, placut si nu foarte scump, aflat in zona centrala a  Romei.





La capitolul cazare, Roma este un oras scump. Hotelul de patru stele la care am stat, Mozart , nu arata nicidecum ca un hotel de patru stele, insa probabil vechimea si locatia extra-centrala isi spune cuvantul.

Ma opresc aici si las pozele sa vorbeasca :) 










Mai ulte informatii si poze aici

Niciun comentariu: