marți, 26 ianuarie 2010

Back to Bucharest




Am venit pentru prima oara singura din Birmingham la Getwick Airport (pana acum rugam pe cineva sa ma duca, de frica sa nu ma ratacesc). Asa ca...am urcat frumusel in tren, din tren am luat metroul, si apoi din nou trenul. O experienta minunata, data viitoare tot asa fac! In metrou..dezamagire totala..oameni plictisiti, haine demodate, inghesuiala mare! Ceva mi-a luminat fata: un chitarist canta la fel cum fac unii la noi in Bucuresti prin metrou:)
I-am facut o fotografie si el mi-a dat cartea lui de vizita ca sa-i trimit o copie:)
Are o formatie, se numeste FaKto

I-am pus pozele pe blogul celalat, daca vreti sa il vedeti, intrati pe "About"

Am urcat in avion si am ajuns in Otopeni. Cu viteza luminii m-a dus Teo la scoala....ca sa mai fac o prezenta!

Pai.....ultimul meu examen la Management si Marketing International, hihihi! Era cat pe-aci sa nu ma primeasca Domnul Profesor Dr. Nicolescu (dar am venit la timp, de fapt la limita timpuliui ca sa fac numarul de prezente. Am bocit toata ziua de frica ..dar l-am dat...si luat si sunt tare fericita si-i multumesc lui Dumnezeu pentru ca imi aduce in cale oameni deosebiti si cu suflet bun!:p

Ultimul examen....eram putin melancolica...o sa-mi fie dor de colegii mei, cei mai scumpi colegi din viata de masterand!
Dar lasa ca ne mai vedem ...in medii informale, sau, cine stie, la alte programe scolaresti:)


Dupa examn, libera....am fost la derdelusul din Politehnica cu Ciau, Roxana, Andrei, Timi si Grob:) Super, pacat ca nu m-au tinut bateriile la aparatul foto!
Cea mai tare faza a fost cand am vazut 6 sanii trase de un tico:)))))

Ce am mai facut? Am iesit cu Andreea la un suc (Doamneee, era sa pierdem metroul..nici nu ne-am dat seama cum a trecut timpul), am fost la film (am vazut unul de groaza, : "Efecte paranormale", groaznic (sic) si unul super tare : "Sherlock Holmes"!

Imi place iarna in Bucuresti!

Si a trebuit sa plec.....Robert a fost cu mine, ms mult!

Un comentariu:

Anonim spunea...

da da