sâmbătă, 2 ianuarie 2010

REV 2010 la Londra




- toata lumea crede ca e din lemn, dar nu e:)
- cladire justitiara
- Londra pe apa..
- trendul revelionului
- doua iubitoare de fun in aer liber
- gunoaiele de dupa adunatura de la artificii


Cine a spus ca Anglia este o tara avansata a gresit. Cine a spus ca este avuta, iar a gresit. Toata avutia ei, sau in mare parte toata...apartine tarilor sau tinuturilor pe care ea (Anglia) le-a facut colonii. So...am mers la cumpana dintre ani in Londra (m-au invitat niste proieteni)...Ne-am indreptat spre la London Eye ca sa vedem artificiile. Nu cine stie ce artificii...in Romania am vazut mult mai spectaculaose, pe bune! O imbulzeala ca la stadion..lume multa..care mai de care din cele o mie de colturi ale lumii...Fiecare vorbea altfel...era distractiv sa auzi un cuvant in engleza, unul in italiana, unul in franceza, unul in germana, unul sa nu-l intelegi si nici sa nu-ti dai seama din ce limba provine, etc.

Fetele..toate aranjate...cu fuste scurte si topuri...fara mantou pe deasupra...mi se facea pielea de gaina numai privindu-le. Am vazut si o fetita de vreo 3, 4 anisori cu parintii la artificii. Era cu o fustita portocalie, crosetata. Fara ciorapi. Cu piciaorele goale in adidasii albi cu rosu. Doamne! Am mai vazut o familie care trecea in graba pe strada. Tatal in fata, mama in urma (incerca sa-l ajunga), un baietel cu mult in spatele ei ..si mult, mult departe..un alt baietel alerga strigandu-i.

A nins in noaptea dintre ani! Frumos....

2 comentarii:

Den spunea...

Londra...traieste din noi, cei care o facem pe zi ce trece mai fastuasa...
Mi-a placut Londra(Anglia in general) prin increderea pe care oamenii i-o poarta, prin felul in care vorbesc despre ea si deschiderea pe care o are fata de orice/ oricine.


La multi ani!

Victoria Baltag spunea...

Den: uite mie nu prea mi-a placut:)