luni, 21 iunie 2010

Fulham si Europa League














In plina desfasurare a campionatului Mondial de Fotbal eu o sa ma intorc putin in trecut si o sa spun cate ceva despre o echipa londoneza care pana mai ieri nu spunea nimic. Anul acesta s-a calificat in finala Europa League.

Fulham nu s-a ridicat niciodata in istoria sportului ca echipa de mare valoare. La primul meci, desfasurat pe stadionul cu acelasi nume (Fulham - cel mai vechi stadion de fotbal din Londra) am ramas uimita de numarul atat de mare de suporteri. Stadionul - nu de dimensiuni foarte mari - s-a umplut cat ai zice peste. PR-ul echipei, Katie Holmes, a avut grija sa ofere fiecarui suporter un miniposter cu echipa. Frumos gest. Eu nu mai vazusem asa ceva. Si da, Fulham a cucerit pentru prima oara in istoria sa. La primul meci (cu Juventus), la al doilea ( cu Wolsburg), la al treilea. Au pierdut in finala cu Atletico Madrid dar s-au tinut foarte bine! Excelenti atacanti in echipa - de fapt intregul meci a fost numai atac, astfel nedandu-le posibilitatea adversarilor sa gandeasca prea mult:) Foarte bune meciurile, la anul vor avea si mai multe rezultate cu siguranta!

A fost o placere sa vad meciurile lor si sa le admir suporterii (care fara trambite si si alte metode de a face zgomot) au cantat si aplaudat intregul meci in picioare! (nu mai vazusem in viata mea asa ceva!)
In plus, am fost onorata sa stau langa atatea nume mari din jurnalismul sportiv mondial, sa mananac cu ei, sa schimb vorbe.....

daca vrei sa vezi mai multe poze cu Fulham, intra aici

Niciun comentariu: