joi, 9 august 2012

Brasov - hoteluri si scoli de vara

Iata-ma-s si in Brasov!
Un oras montan, cu reminiscente medievale pe alocuri, cu oameni calzi si zambitori. Brasovul este orasul ce adapostea pana acum cativa ani "Cerbul de Aur", festivalul international de muzica usoara din Romania. Imi amintesc cum stateam impreuna cu familia in fata televizorului ,an de an, ca sa urmaresc interpretii. Obisnuiam sa facem concurs de pronosticuri cu cine va lua Cerbul. Mama castiga intotdeuna.

Eu sper ca acest festival se va reorganiza. Este o buna carte de vizita catre intreaga lume.

Dar sa revin la Brasov.
Nu o sa vorbesc astazi nici de Biserica Neagra, nici de Piata Mare, nici de faimoasa Poiana Brasov. Am vizitat o data aceste locuri cu verisorii mei brasoveni si de la ei stiu ca turistii se napusetesc tot timpul sa le vada - ceea ce este foarte bine de altfel.

Am fost la Brasov ca participant la o scoala de vara - activitatea mea estivala de cativa ani incoace.
Organizatorii ne-au cazat la Hotel Classic Inn, un hotel cu iz medieval, pretios, aristocratic. M-am simtit atat de bine acolo, incat mi-am promis ca data viitoare cand mai vin in Brasov, ma voi caza tot la poalele Tampei, in zona medievala a orasului, unde se afla Hotel Classic Inn. De opt ani de cad tot merg la scoli de vara, aceasta locatie este de departe cea mai buna pe care am intalnit-o pana acum (ma refer strict la cazarile pentru scoli de vara).



Trebuie sa mantionez ca si mancarea a fost foarte buna, suficienta si indestulatoare, lucru rar intalnit la cursurile scolilor de vara in general, unde finantarile erau facute in general de catre stat, cu bani cat mai putini (rectific: cu bani cat mai putini alocati  expres cazarilor si meselor studentilor care participau).


Cursurile pe tema comunicarii politice s-au desfasurat bine, participantii au fost direct interesati de cum se organizeaza o campanie electorala, care sunt pasii unui discurs politic, ce influenta are limbajul nonverbal si cat de mult este folosit, etc. Uneori orele se incheiau si dupa  9 PM - a fost destul de obositor. Mesele de pranzi si seara, pauzele de cafea si sala de conferinte le-am avut la Hotel Kolping, o locatie buna pentru astfel de evenimente, Kolping fiind si unul dintre partenerii
evenimentului.


Preturile de cazare pentru o nopate  la aceste doua hoteluri ( Classic Inn si Kolping) oscileaza intre 70 si 130 de euro, insa am gasit un hotel unde camera single este de numai 60 de lei, circa 15 euro. Eh, cine isi putea inchipui ca in Brasov exista hoteluri la pret de 60 de lei pe noapte? Este vorba despre Hotel BCR CP Brasov.



Fotografii de la scoala aceasta de vara mai gasiti si pe :About

Niciun comentariu: