luni, 2 noiembrie 2009

Londra si petrecerea de Halloween






Am ajuns in Londra joi seara, pe la orele 22. Prima oara in Londra in 24 de ani. Altii pana la varsta mea au vazut atatea....eee...

M-a asteptat Andrei, fratele lui Ciau. Ei....greu eram eu de gasit....pana la urma am reusit sa ne intalnim. Am sporovait una alta..am pierdut vremea si se facuse deja noapte de-a binelea. "Hai sa-ti arat orasul" , mi-a propus Andrei. O, ce idee buna. Dar nu. Ca el maine trebuie sa se trezeasca devreme, ca merge la lucru. Lasa, mai bine altadata. Si alta data s-a transformat in seara aceea pana la urma. Doamne ce frumos e orasul noaptea! Ma gandeam ca mi-a promis Felix sa-mi arate primul Londra, dar uite ca nu a fost asa:)

Eh....acuma inteleg si eu cum se poate ca Bucurestiul nostru sa fie cat un cartier de-al Londrei. Imens, nu gluma! pai...am vazut "The London eye", "The London Bridge", "Picadilly Circus", Palatul Regal, cenrtul orasului cu Ambasadele (am gasit-o si pe cea a Romaniei), si cate si mai cate. Despre fiecare mi-a zis Andrei cate ceva. Se vede ca e un bun ghid turistic (si mai este si dragutz pe deasupra{sic}).
Pai, printre altele mi-a spus ca "London Bridge" este un simplu pod si ca cel original a fost luat bucata cu bucata si dus nu stiu unde...in alta tara, Franta cred. In locul lui, englezii au construit un alt pod..foarte simplu."Picadilly Circus" este renumit prin faptul ca il are acolo pe Cupidon :), plus numeroasele evenimente cinematografice unde vin de ce le mai multe ori vedete mondene.

Da. E diferit de ceea ce vazusem eu pana acum. Si cand credeam ca la toate casele se intra din bucatarie in baie...uite, am vazut in Londra case cu 4 bai, toate separate ( haha). Asa ca..o sa incetez sa-mi mai fac idei preconcepute ddespre ceva sau sa generalizez unele chestii.

Am plecat a doua zi spre Birmingham si seara am facut petrecere mare ca era nopatea de Halloween.

2 comentarii:

Rodica spunea...

Hehe ce frumos! Ma bucur ca ai reusit sa vezi Londra! Keep it coming girl. Kiss ya!
Rody

Victoria Baltag spunea...

Rodi: Te astept in vizita la mine draga!pup