vineri, 27 noiembrie 2009

Nou pentru mine(1)

Ieri am mancat pentru prima oara in viata sushi. Asa multa valvataie pentru nimic. Pai ce e sushi asta? Un botz de orez cu carne de peste sau fructe de mare, invelit eventual intr-o frunza de nu stiu de care. Cam asta e. Plus ca orezul e fiert asa....fara mirodenii si cred ca si fara sare. Nimic spectaculos.

Am mai mancat raci gatiti chinezeste....tot pentru prima oara; si o multime de alte mancaruri chinezesti....groaznice toate. Eu prefer cartofii nostri si friptura de pui! :)
Rele, rele, dar nu am putut sa las sa nu testez din fiecare cate putin... Ce nu mai vazutsem in viata mea....mesele din restauranul acela erau in mijloc cu un gratar..asadar...iti alegeai ce carne vrei..si ti-o prajeai singur,dupa bunul plac. Interesant....oare nu s-a fript nimeni pana acum? Eu una nu ma bag sa coc nimic, prefer sa iau mancare gatita, sincer! Bine, bine, si cu gatitul cate chestii am auzit..mai mult la turci si indieni, ce-i drept. Cica astia nu se spala pe maini cand fac mancare, plus ca daca scapa cutitul pe jos, doar il sterg....legumele nu sunt bine clatie....nu e exclus sa si scuipe in mancare..stiu eu sigur de la o romanca ce lucra intr-un astfel de loc:) Asa ca...ori vedeti cu ochii vostri cand se face mancarea, ori mergeti acasa si gatiti-va singuri!

Seara am fost la karaoke..intr-un local chinezesc. Pai ei pentru karaoke au camere minuscule, inchise...cu un tv mare pe perete si lista de melodii langa. Noi eram vreo 10 persoane, ne-am inchis in camera aceea si am inceput sa zbieram cat mai tare..mai ales ca multe melodii erau in chineza si in grupul nostru doar o singura persoana era din China (sic). A, sa va zic..nu e pe gratis domnule sa stai colo si sa canti...pai cum asa..trebuie sa faci consumatie! Si i-a venit o idee unei fete sa cumapram o sticla de votka si suc de portocale ca sa amestecam....aproape 200 de lire toata afacerea..mult, mult...Ne-am intors acasa intr-un taxi in care am incaput 10 persoane!(adica dubitza din aia)

M-am culcat la 4 si la 9 m-am trezit sa merg la intalnirea cu coordonatoarea mea de disertatie.Moarta de somn...ce mai.... In fine. Era prima intalnire...si m-a primit....asa..din fuga...tocmai scria e-mail-uri sau ceva de genu'.Pai ideea mea cu migratiile ..nu prea i-a placut..a zis ca mai bine sa fac despre tiganii care au venit in Anglia si ne-au facut tara de ras. Hm....chiar ca, buna idee!

Si am plecat cu noul proiect in cap spre ALDI(un supermarket ieftin) ca sa-mi cumpar lapte. Si la intrare vad o tiganca care te implora sa cumperi niste reviste ce se dadeau normal pe gratis. Vorbea f bine engleza, ce sa mai...

Si m-a luat cu "hello, would you like to..." bla, bla! Am zis ca:" nu, multumesc". Avea un batic asemanator cu ce poarta tiganii la noi...si mi-am zis in gand: " Fa Doamne sa nu fie din Romania!" si am intrat in magazin repede. Cand m-am intors, ea tot acolo era. Tineam sticla de lapte in mana (ca nu am mai vrut sa dau bani si pe punga). S-a uitat la mine si m-a intrebat daca sunt romanca....Maamamama, da' cum de si-a dat seama? Hm??? Dubios...Tare dubios..." oare sa-i raspund ca da, oare sa tac...ce sa fac?" Si m-am facut ca nu aud si am plecat mai departe.