duminică, 29 noiembrie 2009

Nou pentru mine(2)

Pe drum ma gandeam..:" Vezi Victoria....daca-ti luai aparatul foto cu tine...acuma uite ce folositor iti era...poate chiar o intrebai daca vrea sa-ti dea un interviu scurt...ce bun ar fi fost pentru disertatie!"..of.. Si m-am intrebat de ce nu am stat sa vorbesc cu tiganca.

Dimineata, coordonatoarea mea de disertatie a vrut sa stie cum se simt romanii cand afla ca iar tiganii din Romania mai fac o boroboatza prin strainatate...si i-am raspuns ca ne simtim rusinati.


Dupa -amiaza m-am dus la biblioteca. Nu sa citesc , ci sa-mi scot niste poze la imprimanta (descoperisem un site unde poti sa-ti pui poza si sa-ti fie propuse mai multe tunsori in functie de forma fetei).Cand sa ies, il vad pe Dave, colegul meu de master. Foarte entuziasmat era ca m-a vazut, am vorbit de prezentarile si proiectele trecute...mi-a zis ca el isi pregateste prezentarea pentru luni (azi e vineri). Si tare dezamagit a fost cand a vazut ca eu fusesem la biblioteca pentru a scoate niste poze cu mutra mea.:)) Chiar mi-a zis ca sunt alte treburi mai importante ca "a arata bine". Ei nu se preocupa asa de mult de aspect. Fetele din Universitate nu se vopsesc. In Market nici nu gasesti asa multe culori ca la noi. Nu da bine sa apari dichisita intr-un mediu intelectual. Toata lumea e cat mai ponosita cu putinta. Nu se poarta tocuri. Poate doar chinezoaicele noi care nu stiu cum e treaba. Tocurile sunt numai pentru cluburi, seara tarziu.

Si cu profesorii e aceeasi chestie. Cei care se impopotoneaza nu sut priviti bine. Cei care apar pe la televizotr de asemenea. Mai mult decat atat, daca apari pe la TV, pierzi invitatii la conferinte, bani pentru proiecte, nu mai esti la fel de credibil si asa mai departe. Fug profesorii de televizor ca dracu'! Ma refer la cei care vor o viata academica.

Cat de nou pentru mine este totul!

Niciun comentariu: