duminică, 28 noiembrie 2010

German market in Birmingham






















Aici este deja o traditie sa mergi in fiecare an la "German Market" sa cumperi ceva frumos sau sa mananci ceva gustos:P

Pai de asta s-a si organizat in preajma Craciunuluui: ca sa poti sa cumperi de acolo tot ce ai nevoie pentru sarbatori. Preturile sunt destul de piperate, deci fac ceva bani germanii cu marketul lor:) :
  1. o cana de vin fiert este 3 lire (la noi nu platesti mai mult de 6 lei nici la cele mai scumpe restaurante).
  2. o farfurie cu cateva felii de cartofi copti ,5, 6 ciuperci coapte si sos de usturoi - 5 lire.
  3. o gogoasa - 2 lire.

  4. un carnacior cu paine - 3 lire.
  5. paine cu usturoi si branza ( o bunatate) - 2,50 lire.
  6. o bere - 3 lire.
  7. ciocolata - intre 3 si 7 lire.
  8. castane coapte - 3 lire.

  9. etc., etc.

Ce sa zic, poti gasi tot ce-ti doresti acolo, eu am gasit si romani care mi-au servit vinul si care mi-au vorbit in romaneste, fara sa stie ca sunt romanca, hahhaa:)

- Cu ce te servesc fato? (si-mi zambeste:P)

-(Mama, de unde stie asta ca sunt romanca? hmmm) Esti roman, hahha....cum de m-ai nimerit..m?

- A, nu ..(zice el), eu asa vorbesc cu toata lumea , hhaha (si rade).

...erau bacauani si lucrau in Germania la o crama ,iar acum venisera cu firma sa vanda vin fiert pe perioada market-ului.

In Birmingham Piata Germana e deja o traditie. Nu se poate sa lasi anul sa treaca fara ca macar sa bei o bere la "German market".

La mine a al doilea an :P







Niciun comentariu: