joi, 30 decembrie 2010

Restaurantele din Birmingham








































Nu-ti inchipui ca un student la Birmingham poate cutreiera restaurantele in lung si-n lat. Insa.....la evenimente speciale.....m-am nimerit de multe ori prin astfel de locuri.

In primul an de master mergem mai mult prin restaurante chinezesti (asta fiindca locuiam in casa cu o domnisoara din Vietnam - acum doamna- care ma invita mereu cand iesea cu prietenii ei asiatici si nu numai:P).

Unde se gasesc restaurantele astea? Majoritatea in cartierul chinezesc. Din centru (City Center)..vreo 5 minute de mers pe jos. Mai sunt cateva si in Five Ways.

Aici mananac icat de mult vrei si platesti os uma fixa (de regula intre 12-20 de lire de persoana). Mi-a placut ca am vazut pentru prima oara in viata cum pot sa-mi coc singura mancarea pe un gratar pus pe masa. Sau cum pot sa-mi fierb singura mancarea intr-un bol asezat in fata noastra.


Ce se mananca? Fructe de mare....carne de pui si de vita, legume de tot felul....nici nu le mai stiu numele..o sa le vedeti in fotografii:P
Un restaurant care mi-a placut in mod special se numeste Akhbar (daca vrei sa vezi site-ul restaurantului, apasa aici ). Arhitectura, aranjamentul interios, chelnerii extrem de prietenosi care fac orice sa te simti bine (chiar si canta) m-au facut sa-mi repet ca ma voi intoarce in acest loc:)
Mancarea este indiana...in special forte picanta....:)

Un alt loccare mi-a placut foarte mult este Shiraz (adresa este aici). Un restaurant mic, cu mancare traditional iraniana. Un loc atat de minunat, ca o bijuterie. Am gasit acolo cele mai minunate ceainice, tablouri cu motive iraniene sau musulmane, flori naturale la mese (aveau in ziua aceea lalele - florile mele preferate), chelnerite sexy (una dintre ele era rusoaica, blonda si frumoasa) si mancare buna.

Preturile nu sunt foarte piperate, cu 40 de lire pot manca doua persoane pe saturate.
Daca vrei sa vezi mai multe poze, apasa aici

Niciun comentariu: